måndag 16 maj 2011

Stegräkning för att vinna tyg!

Jag har gått med i en stegräknartävling som arrangerats i ett syforum på nätet. Eftersom det var så finfina priser så kunde jag ju inte låta bli. Man kan nämligen vinna tyg och och annat syrelaterat. Första tävlingsdagen är idag och sedan pågår tävlingen en månad. Priserna lottas ut bland alla deltagare som registrerar steg varje dag, så man behöver inte gå flest steg. Tur för mig eftersom jag inleder tävlingen med att ha feber och måste vila. Priserna har donerats av generösa sponsorer (Znok Design, Lilofant design, Strömming design och Bibbis textil) som alla är företag som jag handlat av och är mycket nöjd med. Jag hoppas verkligen att jag vinner.

UPPDATERING: ytterligare två sponsorer bidrar med vinster: Liando och Kameleont design.

Svenskdesignade tyger. Färgglatt, nytänkande och retro.

set.jpg



Sybehör till bra priser, snabbt levererat!

http://www.liandlo.com/
Ekologiska barnkläder och lekfulla tyger!


Egendesignade barnkläder och tyger av högsta kvalité

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar